Iskalnik

Tonerji in kartuše

Kaj je košarica in čemu služi?
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.

V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.

Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.

Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb 'Dodaj v košarico'. Po kliku na gumb, se vam odpre stran na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.

Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v spletno trgovino.

Kako poteka nakup?
Nakup izdelkov poteka v 5 korakih:

  1. Košarica: V prvem koraku pregledate in uredite vsebino vozička. Izberete pripadajoče testerje.
  2. Dostavni naslovi: V drugem koraku določite dostavni naslov. Naslov, ki ste ga navedli ob registraciji se lahko razlikuje od naslova za dostavo.
  3. Način dostave in plačila: V tretjem koraku določite način plačila in dostave. Spletna trgovina HQP omogoča dva načina dostave:
    • Osebni prevzem: Izdelke lahko prevzamete sami v skladišču podjetja, ki se nahaja na naslovu Grič 9,   1000 Ljubljana - Brdo. Izdelke ob osebnem prevzemu lahko plačate samo z gotovino.
    • Po pošti: posamezniki lahko izberejo dostavo preko Pošte Slovenije. V kolikor ob dostavi poberejo še odkupnino, vam pošta zaračuna provizijo za plačilo položnice.
      Pravnim osebam pošljemo naročene izdelke po pošti. Plačajo z nakazilom na TRR podjetja Pavlin d.o.o., Ljubljana
  4. Potrditev: V četrtem koraku se na strani izpiše povzetek vašega naročila, ki ga morate natančno pregledati. Ob kliku na gumb je vaše naročilo dokončno. Povzetek nakupa vam pošljemo tudi na vaš elektronski naslov. Na vaši strani lahko spremljate stanje vaših naročil.

Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V svojem profilu lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.

Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.

Splošni prodajni pogoji:
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Trgovina HQP medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.





Vse znamke, nazivi proizvodov in OEM številke so oznake in last pripadajočih podjetij in se uporabljajo zgolj kot referenca.

Izdelava spletnih strani: Positiva