Kaj je košarica in čemu služi?
Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.
V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.
Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.
Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?
Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb 'Dodaj v košarico'. Po kliku na gumb, se vam odpre stran na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.
Kako pričnem s postopkom nakupa?
Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v spletno trgovino.
Kako poteka nakup?
Nakup izdelkov poteka v 5 korakih:
Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?
V svojem profilu lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.
Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?
Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina HQP medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.