Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe.
Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "hqp.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.
V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov info@hqp.si.V roku 15 dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Stroške pošiljanja blaga do dobavitelja krije potrošnik. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku ter je blago vrnjeno nepoškodovano in v enaki količini dobavitelju.
Naslov za vračilo blaga:
Pavlin d.o.o., Ljubljana
Gerbičeva ulica 116
1000 Ljubljana
Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.
Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev.